Εγκαίνια Διεθνούς Συνεδρίου «Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας ως Ξένης»

Χρόνος ανάγνωσης
Λιγότερο από
1 λεπτό
Διαβάστηκε

Εγκαίνια Διεθνούς Συνεδρίου «Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας ως Ξένης»

Νοέμβριος 15, 2018 - 15:25
Αναρτήθηκε στο:

Από τις 13 – 15 Νοεμβρίου 2018 στην έδρα του τμήματος Βυζαντινής και Νεοελληνικής Φιλολογίας της Φιλολογικής Σχολής του Κρατικού Πανεπιστημίου Λομονόσοφ της Μόσχας, πραγματοποιήθηκε το Διεθνές Συνέδριο «Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως ξένης». Τα επίσημα εγκαίνια του Συνεδρίου, πραγματοποιήθηκαν στις 13 Νοεμβρίου παρουσία καθηγητών ελληνικής φιλολογίας ρωσικών και ελληνικών πανεπιστημίων, Ρώσων ελληνιστών, εκπροσώπων διεθνών κέντρων ελληνικών σπουδών, επισήμων προσκεκλημένων και φοιτητών του τμήματος Βυζαντινής και Νεοελληνικής Φιλολογίας Πανεπιστημίων της Μόσχας.

Ο πρέσβης της Ελλάδας στη Μόσχα, κ. Ανδρέας Φρυγανάς, στην εναρκτήρια ομιλία του συνεδρίου, τόνισε ότι η Ελλάδα ανέκαθεν στήριξε και εξακολουθεί με κάθε τρόπο να  στηρίζει το έργο των Ρώσων ελληνιστών αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στη διάδοση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού.

«Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι ενώ στη σημερινή εποχή παρατηρείται συρρίκνωση των ουμανιστικών σπουδών, γενικότερα η διάδοση της ελληνικής γλώσσας στη Ρωσία ανθεί. Οι ελληνικές σπουδές ακμάζουν στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας, σε πανεπιστημιακά ιδρύματα της Αγίας Πετρούπολης, του Κρασνοντάρ και άλλων ρωσικών πόλεων. Η ελληνική γλώσσα, η ιστορία και ο ελληνικός πολιτισμός διδάσκονται σαν ολότητα και σε διαχρονική συνέπεια από τον Όμηρο έως τις μέρες μας, συμβάλλοντας στην καθιέρωση  του ολιστικού φιλολόγου, ενός νέου τύπου γλωσσικού δασκάλου που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών», σημείωσε ο κ. Φρυγανάς.

Από την πλευρά της η Αντικοσμήτορας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Λομονόσωφ, κα Όλγα Αλεξάντροβα, αναφέρθηκε στο μεγάλο εύρος των θεμάτων που καλύπτει το Συνέδριο, τονίζοντας ότι ανάμεσά τους δεν περιλαμβάνονται μόνο θέματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας, αλλά και θέματα συγκριτικής μελέτης, πολιτισμού και διδακτικής μεθοδολογίας.